beste museum ter wereld! - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Peter Reis - WaarBenJij.nu beste museum ter wereld! - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Peter Reis - WaarBenJij.nu

beste museum ter wereld!

Blijf op de hoogte en volg Peter

02 Augustus 2012 | Oostenrijk, Wenen

Het haus der musik is het beste museum ter wereld. Dit museum weet muziek, biologie en natuurkunde op een bijna perfecte manier te combineren. Ik heb nog nooit zo'n duidelijke uitleg van een Fourier transformatie gehoord als hier. Terwijl ik er rondliep, bedacht ik de perfecte attractie voor het museum: dirigent kunnen spelen... En wat stond er in de laatste kamer? Een videoscherm met het Weens orkest, waarbij jij met een slim stokje het orkest kan aansturen.
Dit alles had ik gemist als ik niet het slimste van dit museum genoemd, het is tot 22uur open! Dus eerst pizza kunnen eten en daarna nog maar het museum, briljant!

Foto's komen over een paar dagen. Kan in het hostel geen USB kabel van mijn camera aan hun computer doen. Heb 2 telefoon foto's aan het eerste verslag toegevoegd.

  • 02 Augustus 2012 - 22:17

    JM:

    Leuk verslag!

  • 02 Augustus 2012 - 22:35

    Edwin:

    Ik hoor pizza, klinkt als een leuke plek! XD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Wenen

Midden Europa

Zomervakantie in het midden van Europa!

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2012

reizen

13 Augustus 2012

hoogtepunt?

10 Augustus 2012

ljubljana

07 Augustus 2012

Slovenië is geen Oost Europa.

06 Augustus 2012

Bled
Peter

Een blogje over mijn vakantieverhalen

Actief sinds 26 Juli 2012
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 4257

Voorgaande reizen:

10 April 2014 - 31 December 2014

Portugal

31 Juli 2012 - 31 December 2012

Midden Europa

Landen bezocht: